Recenzie ”Words Bubble Up Like Soda Pop” de Imo Oono


Vârstă recomandată: 13+

Rating: 5/5 ☆


Manga căreia i-am scris recenzia astăzi este una care m-a impresionat. Chiar mi-a întrecut așteptările:))


Aceasta este povestea a doi adolescenți Sakura, sau Cherry, și Yuki.


Cherry este un scriitor timid de haiku (aka poezie japoneză); care are probleme de exprimare. Acesta preferă să își petreacă timpul singur, iar când se află în public, își poartă căștile pentru a păstra oamenii la distanță.


Yuki este streamer, însă datorită dinților ei neobișnuiți, mereu poartă o mască pentru a-i ascunde.


Aceștia deși au două moduri de exprimare total diferite, aceștia se vor înțelege mai bine decât s-ar fi așteptat. 🤭


Mi-au plăcut mult personajele, personalitățile protagoniștilor au fost bine conturate, însă nu pot spune același lucru despre celelate personaje:( Mi-au plăcut mult surorile lui Yuki, au fost minunate, în special Marie.


Acțiunea nu a fost deloc grăbită, au fost momente haioase și simpatice pe tot parcusul cărții, care m-au topit. Cel mai drăguț a fost, după părerea mea, Cherry, a fost așa de sweet😭😭❤️


Vă recomand manga asta cu toată inima!! A fost așa drăguță... Abia aștept să pun mâna pe volumul al doilea😭


Cartea ”Words Bubble Up Like Soda Pop” o puteți cumpăra online de aici.

 



Comentarii