Recenzie ”Salvând-o pe Francesca” de Melina Marchetta


💄 Recomandă-mi o carte underrated! 💛💅


💄 Francesca este elevă la St. Sebastian, o şcoală de băieți, în care mai nou se acceptă şi fete, iar această şcoală fiind numită mixtă datorită diferenței de sexe de cei 700 de băieți şi cele 30 de fete.

💄 Singurele prietene ale Marchettei sunt Tara Finke, o ultra-feministă cicălitoare, Siobhan, o fată care are o obsesie bolnavă pentru băieți şi Justine, o acordeonistă un pic cam dusă cu pluta. Deşi băieții sunt nişte gorile bătute-n cap, Francesca se împacă bine şi cu ei, mai ales cu Thomas, un idiot fără limite şi Will Trombal un tip pe care nimeni nu-l poate înțelege, la care Francesca se gândeşte mai tot timpul.

💄 Francesca are o viață grea mai ales cea socială şi familială. Şi totul se înrăutățeşte atunci când Mia Spinelli, mama Francescăi intră într-o depresie ce pare nesfârşită, aproape distrugând familia Spinelli.

💄 Odată cu depresia mamei, viața Francescăi se întunecă, fiecare zi devenind mai oribilă decât cealaltă. Oare va reuşi Francesca să-şi găsească fericirea? Ea va mai fi vreodată la fel? 💔

💄Am adorat toaate personajele! Justine mi s-a părut o frumusețe! Ar fi chiar o provocare să mă puneți să aleg un personaj preferat! 😅💞🤔

💄 Recomand cartea din tot sufletul, şi chiar trebuie s-o citiți, această carte merită mai multă apreciere! Sunt foarte bucuroasă şi pentru că am citit prima dată o carte de la editura Storia Books şi nu m-a dezamăgit! 💞💞💞

💄 10/5 ☆


Cartea ”Salvând-o pe Francesca” de Melina Marchetta o puteți cumpăra online de aici.



Comentarii