Recenzie ”Casa de Iarnă” de Ben Gutterson


❄️ Vârstă recomandată: 11+

❄️ Rating: 4,5/5 


❄️ qotd: voi cum vă petreceți Crăciunul? ce cărți recomandați pentru perioada asta a anului? ☃️


❄️ Ei bine, eu am terminat această carte cam pe la începutul lunii, dar n-am reușit să-i fac vreo poză, sau să-i scriu măcar recenzia.

❄️ După cum ați văzut, am fost puțin absentă pe booksta, dar am revenit în forță! 💫

❄️ Elizabeth este o fată normală de 11 ani. Locuiește împreună cu unchiul și mătușa ei meschini și duce o viață destul de nefericită, singurele ei prietene fiind cărțile.

❄️ Elizabeth este destul de sceptică atunci când primește o scrisoare de la unchii ei care au plecat în vacanța de iarnă, fără ea, anunțând-o că avea să-și petreacă următoarele trei săptămâni la Casa de Iarnă.

❄️ Ajunsă la prestigiosul hotel, Elizabeth urmează să își facă o reputație. Aceasta se împrietenește cu Freddy, un puști la fel de deștept ca și ea, începe să lucreze la un puzzle imposibil cu doi domni amabili și începe să pună cap la cap niște lucruri adânc îngropate în trecut, ajungând să înceapă o anchetă de care depinde întregul conac.


✅ Ce mi-a plăcut:

👥 Personajele au fost bine construite;

🎢 Au fost multe plot-twist-uri, întreaga carte a fost ca un roller-coaster;

👀 ++Muuult suspans;

🥱NU a fost multă descriere!!


❌ Ce NU mi-a plăcut:

🧑🏽Deși a dat dovadă de loialitate, Freddy a fost cam fricos;

👨🏽‍🦳 Norbridge nu voia deloc s-o implice pe Elizabeth, ceea ce e nedrept, și era și foarte naiv;

🙄 Uneori, protagonista face niște lucruri....

⚰️ A fost prea trasă de păr faza cu sicriul!!!

🤦‍♀️ După ce că l-a implicat pe Freddy, și nu l-a ascultat deși sunt așa ”buni prieteni” ȘI a și făcut pe șefa cu el, Elizabeth se mai așteaptă și să o ierte dacă face un mic spectacol de scuze.


💁‍♀️ Per total, cartea a fost pe gustul meu.


Cartea ”Casa de Iarnă” de Ben Gutterson o puteți cumpăra online de aici.






Comentarii