Recenzie ”Săruturi și Croissants” de Anne Sophie Jouhanneau

 

🥐 Vârstă: 12+

🥐 Rating: 5/5 

🥐 Gen: romance, strangers-to-lovers



🥐 qotd: Voi ați fost în Paris? Aveți de gând să o faceți?


🥐 Mia Jenrow este pasionată de balet, în timp ce marele ei vis este să devină o balerină cunoscută. 🩰

🥐 Aceasta ajunge la o prestigioasă școală de dans din Paris, pe perioada verii.

🥐 Scopul ei este să ajungă la o academie cunoscută de balet, cum ar fi ABT, sau Opera din Paris.

🥐 Însă, lucrurile nu merg conform planului, cu instructorul de balet și cu rivala sa, Audrey, mai ales, atunci când Mia ajunge să îl cunoască pe fermecătorul Louis. 💕


✅ Ce mi-a plăcut:

🇫🇷 Minunatele descrieri despre Paris, pot spune că m-au cucerit 

* Hotărârea Miei de a-și îndeplini visul 🩰

👵🏻 Bunica Joan, mi-ar fi plăcut să se vorbească mai mult despre ea🥰

👯‍♀️ Audrey, pe la a doua jumătate a cărții😀

👨🏻 Monsieur Dabrowski, la final, a fost așa tare!!! ☺️❤️❤️

💕 Relația dintre Mia și Louis😍

👱🏼 LOUIS!!!!! 🫡 (nu știu de ce, mi-l imaginez blond😍)

🧍‍♀️Mama Miei la finalul cărții, i-au intrat mințile cap într-un final🙄💀❤️


❌ Ce NU mi-a plăcut:

💀 Știu că o să mă considerați o ciudată, dar mi se pare că autoarea a cam abuzat de cea legendă, să fim serioși, n-a fost chiar așa mare lucru, mai ales că, bătându-ne la cap cu legenda, și-a pierdut din savoarea aia 

💔 Ce a făcut Louis

😭 Relația dintre Mia și mama ei

🤡 Dobitocul ăla cu mașina lui cu tot

🩰 ABT

👹 Mia a fost prea indecisă pe tot parcursul cărții

🥴 Nu că nu mi-a convenit, dar Louis a iertat-o prea ușor pe Mia

💁‍♀️ Cartea a fost minunată, savuroasă, recomand, ajunge în topul cărților preferate! 


Cartea ”Săruturi și Croissants” de Anne Sophie Jouhanneau o puteți cumpăra online de aici.







Comentarii