Books that made u read?


🏔 qotd: care este cartea care te-a făcut să citești? 😭❤️

🏔 ok, deci țin să vă zic că a mea a fost "Heidi fetița munților". 🥺

🏔 totul a început în 2020, cu carantina, mai pe scurt, când a început haosul. 😭

🏔 și într-o zi am mers cu taică-miu la o librărie, iar de acolo am plecat cu minunăția! 

🏔 eu până atunci nu mai citisem cărți așa mari (300 de pag.😂) și chiar era o chestie wow

🏔 în câteva săptămâni am citit-o, și mi-a plăcut la nebunie, mai ales că era entuziasmul ăla, de lucru nou, gen: *am citit o carte de 300 de pagini!* 😀😀😀

🏔 după aceea, nu m-am mai oprit. mi-am mai luat cărți, cum ar fi "Povestea Ellei" sau seria "Harry Potter", iar cu fiecare carte citită, pofta mea de lectură, nu se sătura, nici măcar astăzi! 😭❤️❤️❤️

🏔 am de gând să o recitesc într-o zi, poate chiar anul ăsta, și să-i fac și recenzie. 


Vă recomand din toată inima "Heidi fetița munților"! O găsiți online aici.





Comentarii