Despre DNF


❤️‍🩹 astăzi am vrut să dezbat un anumit subiect, mai exact, despre dnf-uri

❤️‍🩹 deci, în primul rând, ce înseamnă să dai dnf unei cărți? ei bine, dnf vine de la do not finish.

❤️‍🩹 dăm adesea dnf cărților atunci când ne plictisesc, nu ne mai plac, sau ne bagă în rs

❤️‍🩹 de obicei, cititorii, atunci când dau dnf unei cărți, nu se mai întorc în veci la ea

❤️‍🩹 dar mie nu mi se pare corect

❤️‍🩹 oare e vina cărții? poate că nu era timpul ei, nu erai în dispoziție, sau la un moment dat pur şi simplu n-ai putut s-o înțelegi. 🤔

❤️‍🩹 eu, vă zic drept şi cinstit că atunci când dau dnf unei cărți, am de gând să mă mai întorc la ea. să îi mai dau o şansă, poate voi fi într-o altă dispoziție

❤️‍🩹 bine, acum, nu vreau să o dau în SF-uri. da înțeleg că uneori, pur şi simplu nu poți măcar să te gândeşti să te mai aproprii de o carte

❤️‍🩹 dar încearcă să mai dai o şansă! 



Comentarii