Recenzie "Hoțul de cărți" de Markus Zusak


🤎 Vârstă: 13+

🤎 Rating: ♾ / 5 

🤎 Gen: ficțiune istorică


🤎 qotd: care este cartea voastră preferată? dar cea care v-a frânt inima? 😭❤️


🤎 La vârsta de 10 ani, Liesel este trimisă la o familie adoptivă, împreună cu fratele său, de către mama sa. Pe drum, fratele ei moare în tren.

🤎 La înmormântarea acestuia, Liesel vede în zăpadă o carte. "Manualul groparului".

🤎 Aceasta este prima carte pe care Liesel o fură, după care multe altele.

🤎 Ajunsă pe strada Himmel numărul 33, Liesel ajunge să se atașeze de Hubermani și de băiatul din vecini, Rudy.


✅ ce mi-a plăcut

•|personajele bine conturate, fiecare cu o personalitate unică și aparte, de care am ajuns să mă atașez și să le iubesc

•|relația cute de prietenie dintre Rudy și Liesel🥰

•|plot-ul cărții, Markus Zusak, ți-ai făcut treaba

•| povestea și tăria lui Max🥹

•|relația dintre Papa și Liesel, i love this guy😫😫😫❤️❤️❤️

•|ROSA, e așa badass😎😎😎

•|soția primarului, i love her 😭❤️

•|iubirea lui Liesel pentru cuvinte

•|Max și Liesel, doi visători😭😭😭❤️❤️❤️


❌ ce nu mi-a plăcut

•|finalul, mi-a frânt inima, m-a distrus😭😭😭 (am plânssss)

•|de ce ai fugit prostule??? 🥺🥺

🤎 recomand cartea asta oricărui iubitor de ficțiune istorică, sau pur și simplu celor care le plac poveștile care te emoționează până la lacrimi 


Cartea "Hoțul de cărți" de Markus Zusak o puteți cumpăra online de aici.





Comentarii