Recenzie ”26 Kisses si un Happy-end” de Anna Michels

 

qotd: care este cartea voastra romance preferată?


💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

Cartea am început-o marțea trecută şi nu am avut mari aşteptări de la ea, ca să fiu sinceră. Veda şi Mel nu prea mi-au plăcut... Pe parcursul cărții am început să-mi mai schimb părerea în bine despre Veda şi acum părerea mea despre ea e ok, dar Mel... Killian, Seth şi Ryan au fost minunați. Cartea s-a citit repede, chiar a fost ceva uşor şi sweet❤️. Deşi nu prea sunt de acord cu însemnatul de pe cărțile de la bibliotecă, m-au făcut să zâmbesc cele câteva reacții scrise cu creionul pe care le-am găsit. 🙈 Mark m-a enervat la culme şi pe la finalul cărții se băga şi el în seamă ca musca-n lapte🙄. Au fost unele momente în care m-a enervat şi Veda un picuț... dar na, ayaye🤧 Finalul a fost ceea ce trebuie, asta-i clar!!!!😩❤️❤️ Ei bine, n-am ce să zic, mi-a plăcut🙃

💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋


rating: 4/5 ☆

💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋


Cartea  ”26 Kisses si un Happy-end” de Anna Michels o puteți cumpăra și online de aici.






Comentarii