Recenzie ”Shino nu isi poate spune numele” de Oshimi Shuzo

qotd: voi ați citit vreodată manga? 😍


🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣

Această carte am citit-o într-o singură zi, în tren, în timp ce plecam din Bucureşti de la Bookfest. Am avut aşteptări mari de la ea şi nu m-a dezamăgit! 😆 Prima dată am văzut această carte la @brieee.gen pe story şi m-a făcut curioasă. Atunci când am ajuns la Bookfest, nu aveam în plan nicio carte, aveam de gând să iau cărți pe loc. Dar atunci când am ajuns la standul @edituranemira m-am dus țintă să caut cartea. 🤧❤️ A fost ceva diferit, este pentru prima dată când citesc manga şi chiar m-a intrigat faptul că (,) cartea se citea de la sfârşit la început, iar casetele de la stânga la dreapta. Mi-a plăcut mult povestea lui Shino, iar finalul a fost minunat! 🥰 Am adorat-o pe Kayo, o prietenă minunată✨ Recomand cartea cu tot dragul pentru iubitorii de manga, sau dacă vreți să aveți parte de o experiență nouă.

🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣


rating: 4/5 ☆

🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣


Cartea ”Shino nu isi poate spune numele” de Oshimi Shuzo o puteți cumpăra și online de aici.






Comentarii