Recenzie "Viața mea în librăria Morisaki" de Autor: Satoshi Yagisawa

 

❤️‍🩹 Vârstă: 12+

❤️‍🩹 Rating: 4,9/5 ☆

❤️‍🩹 Gen: ficțiune


❤️‍🩹 qotd: ce noutate v-a entuziasmat în ultimul timp? 🐝


❤️‍🩹 Tatako, după ce iubitul ei îi spune că se însoară cu o altă femeie, intră profund în depresie. Demisionează și nu mai are niciun habar de ceea ce vrea să facă în continuare în viață.

❤️‍🩹 Tatako simte că nu mai are nicio speranță, până când, primește un telefon de la unchiul său, Satoru, invitând-o să locuiască alături de el în librăria Morisaki.

❤️‍🩹 Tatako acceptă propunerea fără tragere de inimă, neavând cine știe ce așteptări de la viață, având în vedere că urma să se mute într-o librărie plină de mucegai, alături de o persoană exagerat de optimistă, pe care n-a mai văzut-o de zece ani.

❤️‍🩹 Oare va reuși Tatako să treacă peste suferința sa și să își schimbe viața? 👀


✅ ce mi-a plăcut

•| Tomo🦋

•| Akira😩💘

•| Satoru😀

•| scris mare

•| descrierile frumoase din carte🤍

•| stilul de scriere al autorului, chiar m-a captivat cartea🥰

•| prima parte a cărții


❌ ce nu mi-a plăcut

•| Momoko, nu mi-a plăcut deloc☠

•| Hideaki🤮

❤️‍🩹 chiar recomand cartea, este foarte frumoasă, merită să o citiți! 🥰


Cartea "Viața mea în librăria Morisaki" de Autor: Satoshi Yagisawa o puteți cumpăra online de aici.







Comentarii