Mini-recenzie ”Pisica musafir” de Takashi Hiraide


qotd: Care este ultima carte care v-a dezamăgit? 


° Rating: 2/5 ⭐️

° Gen: ficțiune

° Pagini: 161

° Editura: @editura_polirom



•⚡️• 

Povestea celor doi soți şi cea a Micăi a fost una drăguță. Mi-a plăcut mult soția, şi dragostea soțului pentru pisică. Am mai apreciat şi grosimea cărții, alături de capitolele scurte. ❤️ Până la pagina 100, cartea nu mi-a plăcut mai deloc, plus că mi-a fost destul de greu de parcurs până în acel punct. Restul cărții a fost frumos, chiar mi-a plăcut. Pot spune că acțiunea s-a redresat şi a devenit un pic mai captivantă cartea. Iar pe lângă toate acestea, mi-a mai plăcut finalul. :)


Însă, deşi au fost lucruri care mi-au plăcut, acum trebuie să vă spun şi ceea ce m-a nemulțumit în privința cărții. În primul rând: PREA MULTE DESCRIERI!!!!! Deci țin să vă zic, erau unele momente în care eu efectiv citeam pagini de descrieri, şi ajungeam să nu mai înțeleg ceea ce se întâmpla, firul acțiunii. Acțiunea se îneca în descrieri😭😭 Nu mi-au plăcut nici vecinii, adevărații proprietari ai pisicuței. În afară de asta, cartea asta nu am înțeles-o prea bine:/ Chiar aveam ceva aşteptări de la ea.


•⚡️• 

Deci, povestea a fost drăguță, simpluță, nimic wow. 🙃


Cartea ”Pisica musafir” de Takashi Hiraide o puteți cumpăra online de aici.





Comentarii