Recenzie ”Moştenitoarea” de Kiera Kass

qotd: Care este seria voastră preferată la momentul actual?

° Rating: 5/5 ⭐️

° Gen: romance, distopie

° Pagini: 382

° Editura: @ledaedge

După părerea mea, dacă nu ați citit al treilea volum, nu trebuie să citiți sinopsisul acestui volum căci vă puteți lua spoiler din cartea "Aleasa".

•💍• Alegerea s-a încheiat. Prințul Maxon şi-a găsit perechea pe viață. Acum, 18 ani mai târziu, Iléa are un nou moştenitor al tronului. Mai precis, o moştenitoare. Eadlyn Schreave va fi regină. După ce castele au fost eliminate, nu s-ar fi gândit niciodată că ar putea fi atât de mult haos în țară. Eadlyn niciodată nu s-a imaginat căsătorită, mai ales la vârsta de 18 ani. Părinții ei i-au promis că nu va fi vreodată obligată să organizeze o Alegere, însă în momentul de față nu are de ales şi trebuie să creeze o diversiune. Viitoarea regină nu se dovedeşte deloc încântată de această opțiune, însă ăsta e singurul lucru pe care îl poate face. Dar, pe parcursul competiției, Eadlyn va descoperi faptul că nu este aşa de greu şi de patetic să te îndrăgosteşti...🤭

•💍• Deci, personal, volumul ăsta a fost cel mai fain!!!! A fost masterpiece💖 Eadlyn mi-a plăcut la nebunie și în sfârșit am conștientizat și eu cât de nașpa e America, @caietul.cu.recenzii e fericită de această concluzie vă zic eu😏😌❤️ Mi-a plăcut (ca întotdeauna de altfel<333) stilul de scriere al autoarei, nici n-am simțit cum au zburat paginile😆 Personajele chiar au fost pe gustul meu=)) , iar cel mai mult mi-a plăcut Kile, Henri, Eadlyn, Ahren și Osten😙 Pe lângă asta, am adorat relația dintre cei patru frați, în principal cea dintre Eadlyn și Ahren

Un lucru care nu mi-a plăcut absolut deloc a fost Erik🤧 bănuiesc că părerea mea este un underrated, dar Erik chiar îmi este antipatic, mă enervează de nu mai pot🤡 Nu mi-a plăcut nici ce a făcut Ahren la sfârșit, ceea ce a produs acel final dezastruos🤧🥴 Băiețașu' chiar m-a dezamăgit😭😭😭 Pe lângă asta, mi-am luat și spoiler și îmi vine să dau cu cartea de pământ. 😊✨️✨️

•💍• Deci vă zic, vă rog citiți seria asta❤️ Chiar dacă mi-am luat acele spoilere oribile, seria chiar merită (cel puțin până acum, vedem ce e și cu volumul 5...🤡) La acest moment, este seria mea preferată, iar pe Eadlyn o ador❤️ (NU E NEHOTĂRÂTĂ CA AMERICA SĂ ȘTIȚI😚😚😚) DECI CITIȚI SERIA! 😘😘😘

Cartea ”Moştenitoarea” de Kiera Kass o puteți cumpăra online de aici.