Recenzie ”Ține-te bine Keiko Carter” de Debbi Michiko Florence

qotd: Care este ultima carte căreia i-ați dat 5 stele? 🌹❤️

° Rating: 5/5 ⭐️

° Gen: romance, ficțiune

° Pagini: 238

° Editura: @treibooks

•🍫• Keiko Carter este genul de fată care încearcă să îi facă pe toți fericiți, să mulțumească pe toată lumea. Viața ei este una frumoasă şi liniştită. Însă odată cu clasa a VII-a, lucrurile se schimbă. Prietenele ei cele mai bune, Jenna şi Audrey încep să se certe, iar Keiko se simte prinsă la mijloc. Acesasta încearcă să le împace cumva, însă se pare că va fi nevoită să aleagă. Mama lui Keiko rar mai vine acasă, iar sora sa mai mică, Macy ascunde ceva. Plus presiunea pe care o simte în legătură cu găsirea unui iubit cu care să meargă la Balul Toamnei. De pe urma acestor întâmplări, Keiko va învăța faptul că în viață trebuie să facă alegeri şi că nu mereu va putea să aibă parte de tot ceea ce îşi doreşte.

•🍫• Ok, deci, în primul rând vă zic, CITIȚI CARTEA ASTAAA!!!!!!!!!😩😩😩😩😩😩😩😩❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Mă regăsesc foarte mult în personajul principal, deci o iubesc pe Keiko, e aşa sweet şi de înțelegătoare!!! Primele 100 de pagini au mers mai greuț, dar pe restul 100 şi ceva le-am citit în vreo două ore şi un pic. 😚 Plot-ul nu a fost cine ştie ce, dar mie mi-a plăcut mult, cartea a fost adorabilă. Mi-a plăcut mult de Conner şi Macy, iar pe Keiko nici n-o mai aduc în discuție🤧❤️ Conner a fost aşa cute🥰. Capitolele au fost foarte scurte, de vreo trei, patru, cinci pagini, iar stilul autoarei mi-a plăcut mult.

Acum, aspectele care nu mi-au plăcut au fost: CĂ FINALUL ERA SCRIS PE SPATELE CĂRȚII (FĂRĂ COPERTĂ, DAR ORICUM!!!!!!!) 🤬🤬🤬. Gregor era un nesmițit absolut🥴🥴🥴. Pe Audrey am regăsit-o într-o "prietenă" de-a mea din viața mea personală, şi probabil ăsta este încă un motiv pentru care n-am putut s-o sufăr. Iar Jenna... ei bine, de Jenna nici nu prea ştiu ce să zic. Din punctul meu de vedere, Jenna a fost un personaj cam transparent, autoarea nu s-a străduit destul de mult să îi facă o imagine destul de clară a personalității ei, precum, spre exemplu, cea a lui Audrey. [Continuarea în comentarii👇]

Nici mama lui Keiko nu mi-a plăcut, dar totuşi la final a devenit un picuț mai ok.🤔

•🍫• Deci, vă zic eu, cartea asta este un must!!!☝️ Cu greu găseşti ceva mai sweet😖 Deci dacă o vedeți pe undeva, nu uitați: GO FAST AND BUY IT🏃

Cartea ”Ține-te bine Keiko Carter” de Debbi Michiko Florence puteți cumpăra și online aici