Recenzie XOXO de Axie Oh

•🩷•

° Rating: 5/5 ⭐️

° Gen: romance, young adult, strangers to lovers

° Pagini: 288

° Editura: @epicapublishinghouse

•🩷•

Jenny Go are șaisprezece ani. Este o violoncelistă plină de talent si sensibilitate și are un scop bine definit: să fie admisă la un conservator de prestigiu din Statele Unite. Duce o viață destul de singuratică, tatăl ei a murit de cancer, iar mama, o avocată de succes, are un program foarte încărcat. Obiectivul mamei este mai degrabă să-și ajute fiica să obțină o carieră de succes decât să o susțină emoțional. Când liceana îl cunoaște pe Jaewoo, în barul de karaoke al unchiului Jay, viața ei ia o turnură neașteptată.

Tânaărul misterios și incredibil de atragător devine rapid una dintre provocările ei. Cei doi petrec o seară de neuitat, apoi băiatul se întoarce in Coreea de Sud. Câteva luni mai tarziu, aflând ca bunica lui Jenny este bolnava, fata și mama ei se muta temporar in Seul. Jenny se transferă la o academie de muzică din oraș și are o surpriza de proporții: băiatul pe care l-a cunoscut acasă învață la aceeași școală cu ea. Însă el nu este un elev oarecare, ci un adevărat idol K-pop. Este membru al unui grup cu nenumărați fani.

Și, așa cum se intamplă cu majoritatea starurilor K-pop, pentru el să aibă o iubită este interzis. Jenny e conștientă că a deveni partenera lui Jaewoo înseamnă să se abată de la planurile foarte bine stabilite. Dar nu doar viitorul ei este în joc. Alegând să aibă o relație cu ea, Jaewoo își pune în pericol cariera pentru care a muncit din greu. Jenny trebuie să cântărească bine alegerile pe care le va face și să hotărască daca este cu adevărat pregatită să sacrifice totul in numele iubirii.

•🩷•

Această carte a fost exact ceea ce-mi trebuia la momentul respectiv😃 Mi-a plăcut din multe puncte de vedere, cum ar fi romance-ul, personajele, descrierile (DA, AȚI AUZIT BINE😧) și stilul de scriere al lui Axie🤧✨ Nu a fost cine știe ce, dar a fost perfectă pentru rs-ul meu💛 Personajele au fost superbe, iar firul acțiunii a fost foarte drăguț✌️🏻 AXIE YOU DID A GREAT JOB MY LADY🥰🥰🥰 *de ce cartea e așa de underrated??😭*

•🩷•

N-au fost aspecte care să mă nemulțumească, doar că mă supără că am amânat-o atâta!!!😭

Cartea XOXO de Axie Oh  o puteți cumpăra online de aici.