Mini-recenzie ”George și cheia secretă a universului” de Lucy și Stephen Hawking


qotd: Care este cartea cu care ați început luna septembrie? 🍁🍂


• 🪐•

° Rating: 3/5 ⭐️

° Gen: ficțiune, science-fiction, copii

° Pagini: 297

° Editura: @humanitas_junior



•🪐•

Cartea aceasta a trebuit să o citesc pentru școală:) pot spune că din propria inițiativă nu cred că aș fi citit-o vreodată😂 Nu a fost așa de rea pe cât mă așteptam, am cam judecat-o, să fiu sinceră:") Mi-a plăcut că a avut scrisul mare și ilustrațiile💛 Personajele au fost drăguțe n-am ce să comentez🤪 Finalul a fost simpatic👍🏻


•🪐•

De asemenea, mai pot spune că părinții lui George au fost foarte cringe😬 Uneori protagonistul mă enerva, făcea niște chestii așa prostești🤦🏻‍♀ (știu că e o carte pentru copii, dar totuși😭) A fost ok pe lângă așteptările mele (proaste🤣), but not my cup of tea🙃


Cartea ”George și cheia secretă a universului” o puteți cumpăra online de aici.






Comentarii