Recenzie ”Vara în care am devenit frumoasă” de Jenny Han


qotd: Care este ultima carte cu vibe de vară pe care ați citit-o? 💙🌊


•🌺•

Rating: 4,5/5 ⭐️

Gen: romance, childhood friends to lovers

Pagini: 272

Editura: @treibooks



•🌺•

Belly nu își măsoară viața în ani, ci în veri. Tot ceea ce este magic, minunat și fantastic are loc vara. Restul anului este doar o perioadă în care numără săptămânile până când urmează să se întoarcă la casa de pe plajă de la Cousins. Să se întoarcă la Susannah și mai ales, la Conrad și Jeremiah, care pentru ea sunt ca niște frați mai mari. Însă, totul se schimbă în vara în care împlinește 16 ani. Aceea va fi vara în care Belly a devenit frumoasă.


•🌺•

Cartea asta a fost ceva de nedescris.  Jenny Han chiar și-a făcut treaba. ✨ Personajele au fost superbe, bine de fapt, mă corectez TOTUL, TOTUL A FOST SUPERB❤️✨! Cel mai mult mi-au plăcut Susannah, Conrad și mama lui Belly🥰 Personajele și acțiunea a fost perfect conturată, iar captiolele și flashback urile lui Belly chiar au făcut cartea mai bună👻


•🌺•

Pe alocuri cartea m-a cam enervat🤧 TAYLOR WAS A BIG HEADACHE, uneori eram, PLS, JUST SHUT UP🤡 Cam m-a enervat de nu mai puteam, just no🥱 uneori Conrad mă făcea confuză rău de tot😭, iar Jeremiah era uneori enervant🙄


READ THIS MASTERPIECE, DE E VARĂ, DE E IARNĂ, JUST READ IT!!!!


Îi mulțumesc lui @citesc_printre_gene că m-a convins să încep seria ❤


Cartea ”Vara în care am devenit frumoasă” de Jenny Han o puteți cumpăra online de aici.




Comentarii